sOme wOrdS..

"Kegilaan terhadap sesuatu mungkin akan menghasilkan sesuatu yang ternilai harga nya, Isya'Allah...."

Friday, April 29, 2011

first day..!!

wah arinie first day aku post kat blog nie....dah lah seharian tidur...pukul 3 ptg baru bangun tdo....hahaha..pe nak jadi ngan aku nie......biase ar malam tadi letih sgt...x tdo punye pasal....sume sebab movie....aku tengok movie x berhenti-henti malam td.... dari kol 10 malam smpai pukul 6 pagi.....ntah bape banyak movie aku dah tengok x tau ar....mcm dah x de life dah idup aku....pape pun aku tetap berusaha untuk memastikan hidup aku sentiase ade LIFE...about LOVE, hmmmm....berat nak pikir....aku x tau aku nak ape lagi....biase ar...ade awek mcm x de awek....mcm x wujud awek tu....hahaha....ape pun x boleh....layan.....so until next time....see yaaa....!!!

2 comments:

  1. movie ape ha ko tgk dik oii...
    -kak cera cun-

    ReplyDelete
  2. ntah....byk sgt...smpai x ingt ape yg sy tengok... hahahahaha

    ReplyDelete