sOme wOrdS..

"Kegilaan terhadap sesuatu mungkin akan menghasilkan sesuatu yang ternilai harga nya, Isya'Allah...."

Monday, May 2, 2011

al wazer..!!

peh...memang best bile dapat relak kan otak.....dan tempat nye al-wazer....wlaupun kedai nie sesak ngan owg tp nie lah salah satu care aku nak ilangkan stress aku...memang klau dipikirkan mcm mustahil sebab mane ade owg ilangkan stress dekat tempat yang bising...tp bg aku,nie lah care terbaik nak ilangkan stress....mcm2 jenis owg aku tgk kat sini....ade yang dtg ngan family...mcm family yang duk sebelah table aku nie.....best je tgk dieowg mcm nie....huhuhu.....memang best mkan ngan family....ade jugak yang dtg ngan awek....peh..!!bukan main romantik lagi....hahaha...tp aku dtg single je....hehe.,,..biase ar....awek jauh gile.....x dapat ar lepak2.... yang lagi menarik nye...aku x penah pon jumpe awek aku nie face 2 face....tgk kat gmbar je...die pon same...kite owg knal kat FB....entah cmne boleh melekat ntah.....hahaha...nie jodoh la kowt...hehe...k lah...lain kali aku post lagi....until then...see yaaa...!!

No comments:

Post a Comment